მეორე დღის რეფლექსია
ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში
ამ მოდულის
ფარგლებში გავეცანი პროექტის დაგეგმვას, მის მახასიათებლებს, მივხვდი რომ პროექტი არის
გარკვეულ პრობლემებზე დაფუძნებული სწავლება. ვიმსჯელეთ
და ჩამოვყალიბდით პროექტის თემის შინაარსზე.
შევარჩიეთ
თემის შესაბამისი სტანდარტი, ბლუმის ტაქსონომიის
მიხედვით განვსაზღვრეთ შესაბამისი ზმნები და შევუსაბამე ესგ-ს სტანდარტსა და ინდიკატორებს.
პროექტზე
მუშაობის დროს მოსწავლეები არიან ძირითადი შემსრულებლები, ხოლო მასწავლებელი წარმოადგენს
დამხმარეს პრობლემის გადაწყვეტაში. მოსწავლეები მუშაობენ ჯგუფურად, რაც ხელს უწყობს
გუნდური უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებას.
No comments:
Post a Comment